top of page

Verruimd Bewustzijn en gerelateerde onderwerpen

Openbaar·14 leden

werder werder
werder werder

. Directe interactie in 2026: Einde van het bot-tijdperk?

Merken jullie verschil in de kwaliteit van de gesprekken op premium portalen zoals wtm2022.nl? De site claimt duizenden dagelijkse interacties. Praten we in 2026 op dit soort niche-platformen echt met de creator zelf, of zijn het nog steeds slimme AI-scripts? Voor mij is authenticiteit de sleutel tot een 'Good Experience'. Hoe onderscheiden jullie echte betrokkenheid van automatische antwoorden, en stimuleert het kredietsysteem volgens jullie een betere gesprekskwaliteit?

6 weergaven
Daeron Daeron
Daeron Daeron
4 dagen geleden

Ik merk zeker dat de kwaliteit van gesprekken per platform kan verschillen. Op https://wtm2022.nl/ en soortgelijke sites ziet het er soms uit alsof je direct met een maker praat, maar je moet altijd kritisch blijven: sommige reacties zijn live en authentiek, andere kunnen geautomatiseerde systemen gebruiken om interacties te stimuleren. Authenticiteit maakt voor mij een echte good experience uit. Echte betrokkenheid herken je aan persoonlijke, niet-herhalende antwoorden die inspelen op wat jij zegt. Of het kredietsysteem de kwaliteit verbetert, hangt ervan af hoe het platform incentives voor echte gesprekken creëert.

leden

• Guy Vander Linden
  • Guy Vander Linden
    Guy Vander Linden
  • Akash Tyagi
    Akash Tyagi
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • werder werder
    werder werder

© 2024 -2025 -  Alle rechten voorbehouden – ponto3

Website ontwerp en realisatie: Ponto3 - Noël